POLITICA DE RETURNARE

Conform politicii noastre, termenul pentru solicitarea returnării produsului/produselor este de 10 de zile. Dacă au trecut 10 zile de la cumpărare, din păcate, nu îți putem asigura restituirea sau  înlocuirea produsului.

„Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţşi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”- OG nr. 130/2000 (republicata)

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, este necesar să faci o notificare în scris pe adresa de e-mail info@decor-profil.ro iar produsul/produsele trebuie să fie nefolosit/e și în aceeași stare în care l-ați/le-ați primit. Trebuie să fie, de asemenea, în ambalajul original.

Nu se pot returna:

Vouchere cadou

Produse listate cu prețul redus

Produse facute la comanda dupa dimensiunile clientului (coloane grecesti, capitelii coloane, baze coloane, intervale de gard, produse fabricate la dimensiunea dorita de client)

Pentru a completa procesul de returnare, produsul/produsele trebuie însoțite de o copie a facturii.  Te rugăm să nu trimiți produsul/produsele direct către furnizorul nostru.

Rambursare (dacă este cazul)

Odată ce produsul returnat este primit și verificat, îți vom trimite un e-mail pentru a te anunța că am primit produsul/produsele. De asemenea, te vom anunța dacă cererea de rambursare a fost aprobată sau respinsă.

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgărieturi, lovituri, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Dacă cererea este aprobată, atunci rambursarea ta va fi prelucrată, iar suma îți va fi transferată în mod automat pe cardul de credit sau prin metoda originală de plată, într- un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă (cum procedezi în aceste situații).

Dacă nu ai primit încă rambursarea, verifică încă o dată contul bancar.

Dacă ai urmat toți acești pași și încă nu ai primit banii înapoi, te rugăm să ne contactezi.

Produse listate cu prețul redus (dacă este cazul)

Doar produsele la preț normal pot fi rambursate, din păcate, produsele listate cu prețul redus nu pot fi rambursate.

Schimburi (dacă este cazul)

Toate produsele expediate de către noi sunt verificate înainte de livrare pentru a fi siguri că sunt în stare bună. Cu toate acestea în situațiile în care produsul/produsele sunt defecte sau deteriorate iar ambalajul este în stare bună îți vom schimba produsul/produsele. În această situație este necesar să ne semnalezi aceste aspecte pe e-mail la info@decor-profil.ro în maxim 48 de ore de la recepția produsului/produselor. Te rugăm să însoțești informația de detalii legate de comandă (număr, dată, nume/societate pe care s-a plasat comanda) și de fotografii sugestive cu defectele/deteriorările descoperite. După confirmarea noastră poți expedia produsul/produsele la adresa:

Soare Industrial SRL.

Strada Bucuresti, 407. Localitate Vaslui, judet Vaslui.

Telefon 0774 496 496, emailinfo@decor-profil.ro.

În caz contrar, îți sugerăm să semnalezi deteriorarea ambalajelor direct curierului în momentul în care recepționezi produsele comandate. În acest caz coletul/coletele sunt desfăcute în prezența curierului și se completează un certificat de constatare în care se menționează eventualele deteriorări ale produselor expediate.

Dacă ai nevoie să înlocuiești produsul/produsele cu altul/altele din aceeași categorie, trimite un e-mail la soareindustrial@gmail.com și după ce primești confirmarea noastră, poți expedia produsul/produsele. 

Costurile de transport pentru returnarea produsului/produselor tale vor intra în sarcina ta .

Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primești un produs returnat, costurile de returnare vor fi deduse din rambursarea ta.

Timpul de livrare a produsului/produselor schimbat/e poate varia în funcție de disponibilitatea în stocul nostru sau al furnizorului nostru.

Dacă expediezi un produs cu o valoare de peste 300 lei cu TVA inclus, îți sugerăm să iei în considerare utilizarea unui serviciu de transport ce poate fi urmărit sau să achiziționezi o asigurare de transport pe valoarea bunului/bunurilor transportate.

Nu putem garanta primirea produsului returnat.